西西里美食 - 初嘗馬肉(?)漢堡&血橙汁@巴勒莫

 
從cefalu回來,只吃了Gelato的我當然快要餓死了!跟著就想走到市場附近搵食
點知俾我見到有個伯伯賣緊包, 就咁睇好似係賣緊牛肉包
個包只係2.5eu都唔係好貴,仲有得揀包,我就揀左個芝麻包
咁伯伯就開始o係個兜入面炒肉




加左檸檬汁完成後我急不及待放入口,勁蘇!!!!!跟住我即刻諗唔似係牛肉,我係未食過呢隻味同口感ge肉,所以我估應該係西西里著名的馬肉了!

雖然真係好蘇,但係我都有食晒,然後就沿Via Roma 呢條巴勒莫的主要大街往北走。如果睇google map,巴勒莫的中心應該係我住附近的Quattro Canti,不過原來北面近Treato Politeama附近都有很多商店和景店。

最重要是在這裏找到我在火車站一直找不上的Tourist Office,入到裏面拿取了一本能夠比美旅遊天書的巴勒莫手冊,裏面有巴勒莫大小景點的入場費及開放時間,而且還有建議旅遊路線,真是相逄恨晚。


仿希臘神殿?



Treato Politeama


wow superman!


頗有特色的露天茶座
來到這個露天茶座的確有少許迷路了,後來找回了Via Maqueda便往旅館方向走。如果Via Roma算係名店街,Via Maqueda就是普通的商店街,不過我也找到了正在做特賣的商店買了兩件冷衫
而來到Teatro Massimo附近也會找到女人街般的市場。想不到Catania的市場只在白天開,但這裏的市場晚上還在擺檔。
Teatro Massimo

很有特色的商店
原本是不是電梯呢?
市場(女人街)

其實今天走了很多路,累死了,但是因為我還想用wifi,決定到旅館附近的Riso Cafe
意大利的Cafe其實有bar tender 的lol,即時想起了香港的bartender朋友
其實一直都很想試西西里的「血橙」不過可能我實在不太喜歡「摵橙」,所以特地點了血橙汁來喝,味到和普通橙汁很相似,但是又覺得好像甜一點,不知道有沒有加了糖的呢?
還有就是點了公司三文治 Riso Panini 是有Parma ham, chesse同埋唔記得
血橙汁 (2.5eu)
Riso Panini (3eu)

You Might Also Like

0 留言

熱門文章