9/2 石屋傳奇+南意男~ 意大利世界文化遺產馬泰拉Matera (Day 8 Part 1)

粗豪意男司機
早上六點多醒了,今天的行程主要是上午遊Matera馬泰拉,下午則是遊Bari巴里,所以要爭取時間呢!


Matera馬泰拉


乘早上每小時才有一班的普通巴士(16號)出市中心,上車前問了司機"Stazione?"(=Station?),司機示意了"Si"(=yes)我就上車啦!

途中,司機因為有其他車阻住,落左車大鬧對方,上番車仍然怒吼,我覺得超搞笑,南意大利男係咪真係咁得意?

司機棄車鬧人

16號巴士的總站是火車總站(Stazione)

七時零五分到達火車站Stazione di Bari,由於預先做了research,火車站有得寄存行李,我去到的時候職員才剛上班呢 (理論上應該是七時正上班呢!)
寄存首五小時要4eu,之後每小時0.6eu

超好人的意大利尚連奴先生
放低行李後,便去找往Matera的火車"Ferrovie Appulo Lucane"(FAL),呢個係私鐵,其實我唔知個站o係邊,出番去便利店附近有位等緊車的先生,我走過去問佢,佢好似有D印象又唔係好記得,佢就即刻幫我入去便利店問人!超好人呀,佢問完之後仲帶我去添,原來o係隔離(因為呢度好多人,我唔擔心佢會捉左我走),真係超好人,因為我覺得佢係等緊車番工,我仲問佢如果趕時間可以唔駛帶我,但係佢都帶到我去賣票o個度!提外話,我覺得佢好似尚連奴架
FAL火車時間表(影下來看回程時間的)

一來一回要買兩張票
賣票男示意了下一班車8:05開出,跟他買了return的Matera票後,趁尚有廿分鐘左右便去買東西吃。車站對面有間Bar (意大利的Bar都是賣咖啡麵包)便買了個牛角包(0.7eu)+Latte(1eu)
牛角包


Latte

FAL車站


Dove Sassi?
要注意的是列車有很多卡,但並非全車都是以Matera為目的地(意大利好興「拆卡」),所以看清楚車身寫Matera才上車(我多數會問埋車上乘客Confirm)。
到達Matera Centrale,要到石屋(Sassi di Matera)仍要行走約二十分鐘,在這裏我實在難以介紹如何到那裏,大家可以問當地人"Dove Sassi?" (我ge文法可能係錯架,不過意大利人聽得明,Dove=where)
下車車站
輾轉黎到Sassi

今日好曬!

石教堂

石屋城市 (Sassi)

Matera係世界上最古老的城鎮之一,由舊石器時代已經有人居住,亦被推斷為意大利其中一個最早有人居住的地方。Sassi話大唔大,但係行上行落都幾辛苦!全部都係石級黎架,D屋其實係古時的居民在岩石挖出一些空間居住(也就是洞穴般),行到差唔多最底找到了一間介紹昔日石屋生活的Sample House,入去參觀同埋聽講解要3eu


Sample House


有個婆婆同孫仔坐o係門口乘涼呀

呢位爸爸做緊咩呢?

打擾了!

黎多張全景
意大利最難買的是..郵票?
行左大約兩小時都差不多行完了,其實我習慣每去一個城市都會寫Postcard給自己,在這裏Postcard有很多,但是郵票卻找不到!在意大利要買郵票要到Tabacchi (門口的招牌會有很大個T字),但是所有Tabacchi都說郵票sold out了!(後來發現其他城市也是這樣,找郵票是很費時的環節),最後乘十一時半坐右的車回Bari了!(請出發前查清楚時刻表)
南意式塗鴉

You Might Also Like

0 留言

熱門文章